lördag 4 oktober 2008

Pocket & Prassel: paket 2

har anlänt. Paketets tema, "För den goda sakens skull", tilltalar mig på alla sätt. Innehållet består av en återanvänd bok, De galnas hus, som jag velat läsa sedan den gavs ut samt av Hemlös - med egna ord med texter från tidningen Situation Stockholm. Ekologisk choklad ackompanjerar böckerna samt en liten burk väldoftande kroppslotion.

Tack! kära bokvän! Du förgyller mörka höstdagar. Jag ser mycket fram emot att läsa de böcker jag fått hittills. Men om du trycker det dröjer innan de dyker upp här beror det på att jag sparar det ägda pocketläsgodiset till alldeles extra stunder som t ex resor och semestrar... Har ännu inte klurat ut vem du är. Jobbar vidare på det!

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Härligt att det kommit fram.
    Kroppslotionburken kommer från ett företag i USA som jag börjat beställa en massa ifrån. Deras hemsida är lurebeauty.com, perfekt när dollarn varit låg.
    De har hur många olika dofter som helst!
    /DIN VÄN

    SvaraRadera
  2. Vill också påpeka att jag inte heller läst den bok jag fått från min bokvän heller. Jag har börjat i den nu dock. Verkar bra och verkar passa mina "intressen" väl!
    //Hon som nu skrev sitt namn men kom på sig själv i sista sekunden!!!

    SvaraRadera
  3. Åh, vad nyfiken jag blir på vad du själv får! Visst avslöjar vi oss snart, eller? :-)

    SvaraRadera
  4. Hej igen!
    Insåg nu att jag glömde lägga i en sak i ditt paket, men den får åka med i nästa paket!
    Den som väntar på nåt gulligt...eller hur lyder ordspråket! ;)
    //Vännen

    SvaraRadera
  5. Nämen kommer det mera delar till temapaketet! Spännande!

    SvaraRadera

Tack för att du med din kommentar lämnar ett avtryck här!