lördag 11 juni 2011

Sweet dreams are made of sheep


Hoppas din nattsömn är ostörd...

8 kommentarer:

  1. Shaun! älskar tratten och pingisracken : D

    SvaraRadera
  2. ÅH! Underbar! Jag bara älskar Shaun the Sheep. Fick en box med 40 avsnitt till jul, men denna hade jag inte sett.

    SvaraRadera
  3. Visst är han fin!! På flyget till Barcelona i påskas visades filmen där de spelar fotboll. Jag kunde inte sluta skratta! Tur det finns många filmer att titta på :)

    SvaraRadera
  4. Då flög du med Norwegian, eller hur? Jag såg avsnittet "Fetching" i påskas när jag flög till England. Vakthunden Bitzer förälskade sig i en semestrande hund och glömde sköta fårskocken som fårstås(!) genast hittade på en massa bus.

    SvaraRadera
  5. Haha ja, det var Norwegian.. De fick mig på Shaun the Sheep-spåret :) har sett fler efter det. En favorit är när det stoora fåret kör träningspass :)

    SvaraRadera
  6. Jag har flera av DVDfilmerna med Shaun hemma- och "vän" med honom på facebook är jag oxå...;-)Liksom med Wallace & Gromit...:)

    SvaraRadera
  7. Jenny - trevligt med ännu ett fan! Maken säger att han också är vän med Shaun på FB :)

    SvaraRadera
  8. Åh! Om man inte var med på facebook tidigare, så kanske det är dags nu när man upptäcker att man kan bli vän med Shaun!

    SvaraRadera

Tack för att du med din kommentar lämnar ett avtryck här!