lördag 16 juli 2011

I feel fine

Nästa bok i semestertraven läser jag med ett "äntligen!". Den har vandrat mellan hemmet och biblioteket några gånger, men tillfället har inte varit det rätta. I sitt omfång är den egentligen inte rätt nu heller - den hade gjort sig betydligt bättre i pocket eller som e-bok. För den är lite tung att släpa på. Och släpar böcker gör jag nog extra mycket under semestertiden, fram och tillbaka mellan olika utflyktsmål.

I feel fine - självklart gör jag det när dagarna är lediga. Men Beatles I Feel Fine har också gett namn åt första kapitlet. Det är en bok med ett inskrivet "soundtrack".

Jag ser mycket fram emot att läsa Beatles av Lars Saabye Christensen. Mycket!

4 kommentarer:

  1. Åhå! She's happy as can be, you know. She said so! Längtar efter att höra vad du tyckte. Jag beställde den på biblioteket men de hade den inte i hela kommunen:( Får ta mig till Stadsbiblioteket i Gbg, där borde den finnas.

    SvaraRadera
  2. Nu måste jag bara se till att få lite lästid.. fast mest ser jag till att umgås med väninnorna som är på besök :) Och ja, den bör definitivt finnas i Gbg!! Annars lånar du in den från Gävle...

    SvaraRadera
  3. Beatles är en jättebra bok! Hoppas du gillar den!

    SvaraRadera
  4. Jenny B - Halvvägs igenom är jag, och mycket förtjust!

    SvaraRadera

Tack för att du med din kommentar lämnar ett avtryck här!