måndag 21 april 2008

Hemlängtan

Men vad trögt det är ibland. Att komma igång. Göra något vettigt. I morgon är dagen full av möten. Och på onsdag är det Världsbokdag med bokprat för en förhoppningsvis månghövdad publik. Jag borde borde borde titta igenom vad jag ska säga. Så jag inte står där och blablabla blabla blablabla Ger inte så bra intryck tror jag.

Men jag sitter och längtar till balkongen. Till deckaren där ögonen flyger allt snabbare över sidorna i takt med att spänningen ökar. Stackars Florens, utsatt för konstnärligt inspirerad kvinnomördare. Stackars jagade Mary behöver mig!

2 kommentarer:

  1. Ahhhhhaaaaa! Författaren har ju skrivit Nattspinnare ser jag nu när jag läser listan. Den har jag haft på min läshylla länge. Så länge att den hoppat in i bokhyllan vi det här laget. Nu blev jag nyfiken på den här. Suck! Alla bra böcker bara väller in den här årstiden.

    SvaraRadera
  2. Hehe ja att-läsa-listorna tenderar bli långa...

    SvaraRadera

Tack för att du med din kommentar lämnar ett avtryck här!