onsdag 10 juli 2013

Årets vingliga sommarskörd

Det som bekymrar mig mest just nu är inte om jag ska komma att hinna läsa alla biblioteksbunkrade böcker (det kommer jag inte..) utan hur i all världen jag ska få hem dem! För jag behöver dem ju, alla valmöjligheterna! 

I sista stund har jag fyllt på med ljudböckerna on top eftersom sommarens resa tycks bli med bil till Norrland. Med trivsamma stopp längs med vägen innan svärföräldrahemmet i Västerbotten nås. Därför hamnade hastigt både Lindgren och Enquist i högen.

Resten är en blandning av länge framemotsedd läsning som Östergrens Gentlemen och Håkanssons Fallet Sandemann och infall efter att ha läst t ex Åren i Paris.

Den som läser får se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du med din kommentar lämnar ett avtryck här!